Jag.

Jag.

onsdag 15 januari 2014

Idag gick det segt!

Gjorde ett inlägg i morse som inte gick att länka till facebook....får se om detta inlägg funkar.

Jag gjorde ju min overnight oats igår kväll och mumsade i mig den på morgonen. Och som jag skrev innan blev det jätte gott! Jag har fått förfrågan om recept så här kommer det!

20 gram havregryn ( ca 0,5 dl ) = 2 pp
1 dl almond milk = 0 pp
100 gram 0,1% kvarg = 1 pp
10 gram chiafrön = 1 pp
sötningsmedel (jag tog strax över en halv msk.
1/2 tsk arraksarom.

Rör om och ställ in i kylen över natten (med ett lock på).

Allt som allt endast 4 pp. På morgonen blandade jag i en banan i bitar och rörde om, det blev sjukt gott faktiskt! Bästa varianten jag gjort! Jag micrade den även i 30 sekunder innan jag åt den, tror inte det är något som behövs utan jag ville bara testa. Riktigt bra och mättande frukost för otroligt få points!



Idag var det andra löpträningspasset för veckan.Varför är det så att det oftast är jobbigare på andra träningspasset än första? Riktigt konstigt, det gick så klart bra men det var lite tyngre idag. När jag kom hem var det dags för squats, som vanligt, men jävlar vad jobbigt det var! Har aldrig tidigare varit så här jobbigt! Jag hoppas verkligen det vara var tillfälligt!! Körde även armar med hantlarna, även det kändes segt idag. Kanske bara var en seg dag helt enkelt.

Imorgon är det dags för tenta, har suttit hela morgonen och förberett mig. Vid lunch fick jag en välförtjänt paus och åt lunch med goa J, massa sushi blev det! Var riktigt mysigt och precis vad jag behövde för att koppla av lite! Har blivit alldeles för lite av den varan på sista tiden!

Resten av kvällen kommer spenderas i soffan som vanligt, ska upp tidigt för att komma i tid till tentan, går ju inte att lita på västtrafik så får ta ett tidigare tåg, en helgardering helt enkelt.

Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar