Jag.

Jag.

lördag 11 januari 2014

Ingen jävla afternoon tea här inte!

Sicken jävla flopp! Jag och gubben och ett annat par hade köpt en Let's Deal för att gå och äta afternoon tea på ett ställe. Vi kom dit och stället ligger i en saluhall, absolut inget fel i det men det var väldigt litet, fans minimalt med sitt platser och bara två som jobbade i caféet, heller inget fel i det MEN det var massor med folk där och maten var helt slut! Va fan liksom?! Varför sätter man ut sådana deals om man inte kan hantera att det kommer människor dit? Det var som sagt var fult på alla sittplatser och det kom nytt folk hela tiden och folk stod i kö för att ta mat och för att få börja ta mat men som jag sa innan, ingen mat fanns. Tanten bakom kassan höll på att baka ut nya "scones" som enligt P inte ens såg ut som scones! Nä vi beslutade att vända om och hitta ett café på ett annat ställe och reklamera de andra koderna jag hade. Jag beställde fler deals nämligen. Vi tänkte ta med barnen på detta också men det känns totalt meningslöst nu kan jag säga....SÅ HIMLA BESVIKEN! Nästa helg blir det afternoon tea hemma här istället så vet jag vad jag får i alla fall! Är ju så sjukt sugen på scones nu! =/ Tänk att man bara kan låsa sig så mycket på en sak....är väl därför man ser ut som man gör kanske ^^

Vi gick vidare och hitta ett litet "franskt" café lite längre bort, jag och gubben tog var sin räkmacka. Vi som hade tänkt att vi skulle ätit räkor nu på kvällen fick tänka om efter det så vi beslöt oss för att göra min favorit sallad istället.



Rödbets och chevreost sallad! En himmelskt god sallad som ni bara måste testa om ni inte redan gjort detta!
 
Nu ikväll blir det film och mys i soffan. Har haft en vilo dag idag, har träningsvärk i ben/rumpa och armarna!! Så jävla gött!!! Var länge sedan jag hade sådan här träningsvärk, vist e det gött?! 
Imorgon blir det löpträning igen, eller om det bara blir en promenad, har inte bestämt mig än. Jag ska ju löpträna 3-4 dagar i veckan och har gjort 3. Kanske är bra att mjukstarta och öka på senare? Ja vi får se helt enkelt!
 
Nä nu blir det soffhäng! Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar