Jag.

Jag.

fredag 10 januari 2014

Gött mos!

God morgon!

Har precis ätit den bästa frukosten som finns! Jag verkar aldrig tröttna på den =)



Chiabröd två skivor = 4pp
PB2 = 1pp
Philadelphia marabou choklad = 1pp
Kaffe med mjölk =1pp
Totalt = 7pp av gottig frukost

Idag vägde jag mig efter ett långt juluppehåll. Två veckor mumsade jag i mig allt jag ville ha i stora mängder och nu har jag varit på rätt bana i en vecka och jag har gått ner ALLT jag gått upp över jul så nu är jag tillbaka på samma som jag var innan!!! Hur grym är inte jag?! Så för att nå mitt mål måste jag gå ner 13,5 kg innan första maj. Kämpa kämpa!På något sätt känns det inte längre omöjligt men det kommer bli väldigt tufft och jag kommer inte bli ledsen om det tar mig en månad extra. Jag har ca 16 veckor på mig att gå ner 13,5 kg och det kanske kan vara lite väl tufft tempo. Men jag hoppas att min löpträning kan hjälpa till med en lite extra skjuts ner.....OM nu vädret tillåter att jag springer (tänker på halka). Jag kämpar på i alla fall.

Idag är en ledig dag så strax ska jag och min Bellabus åka ner till stan och mysa runt lite. Vi ska äta sushi lunch (D kanske kommer och gör oss sällskap också!) sen ska vi kolla i affärer och ta oss en tur till Rapunzel för jag ska kanske klippa mig och färga håret. Sen såg jag i min restaurang guide att en stor laktosfri Cappuccino  på espresso house endast var 3 pp så det ska jag faktiskt unna mig en! =) Jag brukar bara dricka latte så ska bli intressant att testa och se vad skillnaden är.

Igår testade jag den mycket omtalade cinnamon roll questbaren.



Och den var PRECIS lika god som de sagt! Denna kan man nog äta både kall och varm så denna kommer jag helt klart köpa hem fler av! Har märkt att fler och fler fått upp ögonen för dessa goingar! Kul att man kan inspirera andra =) Märker också att många är nyfikna på 5:2, tycker det är jätte roligt att berätta om hur jag gör, det peppar mig själv också. =)
 
Nä nu måste jag säga hej då för nu går pendeln strax och jag tror inte den väntar på mig! =)
 
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar