Jag.

Jag.

torsdag 2 januari 2014

Check!

Dag ett strax klar på mitt första nyårslöfte om 30 dagar utan godis. Var en fastande dag så det var faktiskt inte så svårt ^^ haha.

Imorgon blir dock en annan femma för då ska jag på bio. Men jag har bestämt att jag ska åka till Nödinge, till grönsakshuset där imorgon och köpa lite goda frukter och klyva upp och ta med mig, kanske hittar några goda bär också, och en STOR cola zero ska med också så jag tror faktiskt att jag kommer vara riktigt nöjd ändå =) Innan bion ska vi äta sushi, jag tror att det kommer bli en sushi buffé vi kommer gå till så risken finns att jag kommer äta lite fler än jag borde göra men jag ska reglera lunchen på dagen så den inte blir så många points. Sen är det väl bättre att över äta på en sushi buffé än på en thai buffé med all den friterade och fett rika maten som finns där så jag tycker ändå att jag gör ett bra val imorgon.

Vi ska titta på Hundraåringen som klev ur fönstret och försvann. Ska bli riktigt roligt! Jag har inte läst boken men det hade B gjort och enligt honom var det en riktigt bra bok! =) Det ska bli massa mysigt!


Dagen har för övrigt flytet på som planerat både med skola/plugg, promenad och jobb. Allt har jag hunnit med! Så skönt att känna att man är i fas igen. Ska kolla över skolan en gång till imorgon för att fixa ett par saker till sedan är jag nog klar. En promenad ska jag givetvis få till imorgon igen. Jag märkte att jag inte varit ute på en vecka, fy tusan vad man tappar kondisen fort! Hemskt! Bara att köra på och hoppas den kommer tillbaka fort!

Nu blir det strax sängen! Puss och hej med er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar