Jag.

Jag.

fredag 3 januari 2014

Underbar dag! =)

Måste bli ett slut på dessa sömnlösa nätter snart, jag somnar liksom aldrig utan ligger i någon sorts dvala. Vrider och vänder mig hela tiden. Jag tror säkert det har med jag inte varit ute och rört på mig och ätit så mycket skit mat. Men nu har jag haft två bra matdagar så jag hoppas det kommer börja vända snart.

Frukosten blev det gamla vanliga igen, två chiabröd (4pp) och 30 g philadelfia ost med choklad (2pp) och en kopp kaffe med lite mjölk och sötningsmedel. Allt som allt endast 7 pp.



Vatten, är det något som ni alla är bra på att sköta eller dricker ni för lite? Om ni tillhör de som dricker för lite kan jag rekommendera  att ni köper något speciellt att dricka ur, på så vis blir det roligare och enklare att komma ihåg det. Jag fick ju en mugg/flaska i julklapp köpt från starbucks, den fyller jag upp till frukost, lunch och middag och dricker ur den mellan varje måltid. Perfekt! Då vet jag att jag får i mig de vatten som jag behöver.

Planen för dagen var ju åter igen en promenad, vilket jag lyckades få in men jag lyckades också få med 100 squats, 5+ med vikter och 50 utan vikter. Körde även lite armar med vikter. 



Jag känner mig nästan lite små frälst nu när man är på G igen. Man vill inget annat än att syssla med  sin vikt och promenera och planera. Hur ska man hinna med skolan? Hahaha! Jag vill prioritera mig nu, måste bara hitta en balans mellan allt. Men min viktnedgång ska ha en stor procent av mitt liv. 

Lunchen fick bli en lätt än, det fick bli rester av salladen från nyårsafton också tog jag i en burk med tonfisk i vatten och lite viktväktaredressing på det. Tror allt landade på max 6 pp. 



Katten blev precis tokig i hela huvudet när jag öppnade tonfiskburken så jag fick slänga ut honom! Han skrek som en stucken gris! Hahahaha!
 
Till mellanmål tog jag detta:
 


Det var riktigt gottigt! Landade på ca 3 pp. Så nu har jag ju massor av points kvar för kvällens sushi buffé! Bra planerat va?! Om ni inte kommer ihåg från gårdagens inlägg så ska jag ju på middag och efter det blir det bio. Ska bli massa mysigt!!

Men nu måste jag springa och sätta på ugnen, måste fixa Kevins fredagspizza innan jag går. Har ni också någon middag som är återkommande varje vecka?

Ha en riktigt go kväll! Det ska jag ha! =) PUSS!!
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar