Jag.

Jag.

onsdag 1 januari 2014

Femmans växel!

Fy fan va gött! Sista jävla dagen av frosseri, sen är det slut på skiten! Nu har man fått det svart på vitt, man mår fan inte bra när man äter så mycket skit! Magen är uppsvälld som en ballong och man mår skit över lag. Nä nu har jag haft mina två veckor och nu lägger jag i femmans växel och kör stenhårt ända in till mål. Så är i alla fall planen, jag hoppas att det går min väg!

Mitt nya år (räknat från imorgon) starts med en fastande dag, det är ju torsdag så =) Första halvan av dagen ska spenderas med näsan i skolböckerna och andra halvan ska spenderas på jobbet. Där emellan ska jag förhoppningsvis få till en promenad, hade hoppats på en långpromenad men efter som jag åkte på att jobba finns det nog ingen tid för det. Får ta en lång skön promenad på fredag istället.

Som jag nämnde igår ska jag ju börja löpträna igen. Jag har hittat ett träningsprogram som jag tänkte börja använda, det är taget från Runnersworld så det bör ju vara bra!
Här har ni en länk till sidan om någon mer är sugen på att börja.

http://www.runnersworld.com/beginners/the-8-week-beginners-program?page=single

Så detta ska jag starta upp på måndag. Tänkte skriva nog starta upp på måndag men raderade nog för jag SKA starta upp det på måndag. Måste verkligen lägga på ett kål nu om jag ska lyckas med mitt mål, får bara hoppas vädret är med mig! Detta ska vara jag igen innan april är över!







Hur var eran nyårsafton då? Här var det mycket trevligt, god mat och mycket trevligt sällskap! =) Många goa skratt blev det, en mycket lyckad kväll alltså!

Nu blir det ett par timmar till i soffan och sen blir det sängen, sambon ska upp och jobba igen och jag måste ju plugga.

Puss och hej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar