Jag.

Jag.

måndag 27 januari 2014

Jag vill inte ha mer snööööö!

Idag gick löpträningen riktigt bra! Det kändes inte alls så jobbigt!! Jag sprang utan hund idag men jag ökade också på en min på tiden. Så från och med idag springer jag 4 min och går sedan 2 min osv...

När jag gick hemifrån tänkte jag hur fan ska detta gå med motvind och kylan men det gick! Tänkte att det måste ju kännas jätte lätt sen när vintern har lagt sig och våren kommer! Slippa springa i kyla, blåst och snö och framför allt springa utan broddarna! Jag längtar!

Också kom kvällen och med den kom ännu mer snö!!!! Jag vill inte ha någon mer jävla snö! Jag vill ha vår! :-( Aldrig får man som man vill....

Imorgon är det daga för veckans första fastande dag, ska bli skönt.

Nu blir det till att krypa ner i den nybäddade sängen! Sov så gott alla ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar