Jag.

Jag.

måndag 13 januari 2014

Andra veckan.

Så då var skolan för dagen klar och löpträningen är också klar. Är inne på vecka två vilket innebär 2 min promenad varvat med 2 min jogging. Det var svin kallt ute men det gick bra.



Känner mig nöjd med dagens runda i alla fall och det var inte halt! Vilket var väldigt skönt! =)

Efter dusch fixade jag i ordning en smoothie på 0,1% kvar, vanilj yoghurt, banan och frysta blåbär. Jätte gott som vanligt =)



Nu ska jag nog inte göra så mycket alls faktiskt. Inte tills det är dags för att fixa middagen. Idag blir det ris och kyckling med currysås. Dottern som har beställt kvällens mat. Jag ville ha broccoli till maten också men min bil *muttrar fula ord* förar dörren går inte att stänga och jag kan ju inte sitta och hålla i dörren hela vägen till affären och tillbaka =/ Skit bil! Är så trött på den nu!!!
 
Nu ska jag ta och inte göra ett skit! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar