Jag.

Jag.

onsdag 29 januari 2014

2 kg bakterier!

God kväll i stugan!

Har hat en riktigt bra dag! Föreläsningen var super bra! Funderar på om det inte varit den bästa hittills! Mycket intressant. Och lite sushi han jag med på lunchen också! =)

Efter skolan var det så klart hem och bara snöra på sig löparskorna och bege sig ut i snön för dagens löpträning, det går riktigt bra! Men det var lite extra segt av all snömodd som var ute, lite jobbigt när man liksom halkar till eller mer glider till i snön. Säger bara broddar is the shit! Har kört lite styrka för armarna och squats också. Nått är ju bättre än inget =)

Under kvällen nu har jag suttit i soffan och gjort veckans instuderingsfrågor men nu ger jag upp, har en halv sida kvar som jag sparar tills imorgon för nu orkar jag bara inte mer! Men jag lär hinna innan jag börjar jobba, det känns så i alla fall. Sen skulle man ju behöva ha tid till att plugga in allt men det får väl bli en senare fråga, kanske nästa vecka för då var det lite lugnare i skolan och veckan efter det är det VFU i tre dagar så då kan man sitta lite där på eftermiddagarna. Jag hoppa det ska räcka för ett G!

På tal om G, nästa torsdag ska vi få svar på förra kursens tenta, är så himla nervös. Men jag prata med läraren idag och hon sa att OM man inte får G så kan det räcka med en simpel komplettering så om det nu mot förmodan är ett U så vore det ju skönt att bara få komplettera upp med något! Bara att vänta en vecka och se!

När vi ändå är inne på skolsaker så fick jag reda på en sak idag, ett onödigt vetande men ganska så roligt/intressant!



Hahaha! Den ni! 2 kilo bakterier! Går inte ens att förstå hur många det är i antal! Herre gud! För jävla tur att det är goda bakterier för oss! =)

Nä nu ska jag låta er vara, Strax dag att hoppa i säng så man orkar med morgon dagen som för övrigt är veckans sista fastande dag. 

Sov så gott <3 Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar