Jag.

Jag.

lördag 4 januari 2014

Tänk att något så tomt kan göra så ont.....

Lika bra som gårdagen var bra har denna dag varit dålig. Har haft en huvudvärk från helvetet och är trött så in i bomben. Fick gå hem från kvällens 90 års fest som jag skulle vare med på men en av gästerna hade ett väldigt högt skratt som bara fick huvudet att gå i tusen bitar. Hade jag inte haft ont så hade jag älskat det skrattet men idag gick det bara inte =(

Så nu sitter jag här hemma ensam i soffan medan de andra festar loss där nere. K är inne på sitt rum och B har en kompis på sitt rum. Jag glor på tv.

Gårdagen var som jag sa innan klockren, vi var på Khoki Sushi och åt deras sushi buffé, 139 kr ät så mycket du vill. Och det är inte någon sketen sushi som man får på vanliga bufféer utan det var riktiga bitar och massa olika. Det var samma ägare som den som ligger i Nödinge, innan de sålde dem. De gör så förbannat god sushi så gå dit och testa!

Efter maten fanns det fortfarande massa tid över tills filmen skulle börja så vi sprang in på ett fik och tog oss en kaffe, eller ja vi andra tog en kaffe och P tog en kaffe Karlsson =) Nom Nom!
Efter mat och god dryck var det dags att gå till bion. Vi såg Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Den var riktigt bra och man skratta flera gånger, ni bör se den! =)



Och för att skryta lite så var jag riktigt duktig på bion, jag har ju en godisfri månad så jag tog faktiskt med mig frukt och åt på bion. Inte för att jag var hungrig för fem öre för jag hade ätit alldeles för mycket sushi på buffén. Man är ju så himla åpen. Vågar inte ens tänka på hur många bitar jag åt! Hahaha! Men jädrar vad gött det var! Så dit ska jag helt klart gå igen. 
 
Trotsade min huvudvärk och min trötthet och mösade ut mig på dagens promenad, ville inte börja med att komma med ursäkter det första jag gör på det nya året. Det var lite jobbigt men skönt att ha det gjort. 



Nu ska jag bara sitta i soffan och bara va sen ber jag till de högre makterna att jag ska få sova i natt för det var inte igår......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar