Jag.

Jag.

söndag 12 januari 2014

Funderar lite....



10 dagar avklarade utan godis, bara 20 kvar! Det går riktigt bra detta! Kan inte på stå att jag saknar det heller faktiskt. Jag äter mer frukt nu och det är ju bra. I fredags åt jag ostbågsstjärnor och i går delade jag och älsklingen på en påse skruvar. Jag har en liten skål som jag fyller upp, då ser det mycket ut men det är precis lagom. Tänk vad lätt lurad man är egentligen! =) Hahaha!

Jag var ute på promenad förut, riktigt skönt men kallt och halt! 
 
 
 
Blev lite nervös över morgondagens löpträning nu när det var så halt på vissa ställen. Vågar man? Jag gick i alla fall och fundera, kanske skulle man låna/hyra Bohushallen ett par gånger i veckan och springa där inne? Om jag fattade det rätt kostar det 110 kr i timman för en privat person att låna den och jag behöver ju bara 30 min, är det någon mer där ute som skulle kanske vara intresserad av detta? Kan vi dela på det i så fall? Jag vill verkligen hålla igång löpträningen nu i vinter och det är ju fortfarande ingen som har kommit med ett löpband till mig ;-)

På tal om något helt annat. Hår och min kommande nya frisyr. Vad i helvete ska jag ha?! Ska jag ens klippa mig? Har så svårt att bestämma mig och snål blev jag också. Det är så himla dyrt! HJÄLP!

Nu ska jag ta och göra mina squats och köra lite styrka med armarna och sedan blir det till att hoppa in i duschen! Pöss och hej!

2 kommentarer: