Jag.

Jag.

tisdag 28 januari 2014

Tear mig upp i värme!

4 dagar kvar på min 30 dagar utan godis utmaning! Får många förfrågningar på vad jag ska äta i helgen, jag vet ärligt talat inte, vet inte ens OM jag ska äta något. Kanske väntar till nästa helg, tror det blir så faktiskt. Varför äta bara för att, eller så ska jag väll inte säga för jag äter ju chips på lördagar oftast bara för att det är lördag, hade lika gärna klarat mig utan men är det helg så myser man ju. Vi är allt ganska störda vi människor i våra rutiner och seder. Men gott är det ju =) Hehe.



Jag fick mig i alla fall min dagliga promenad, fick ta den i Trollhättan för hade massa dötid innan tåget gick hem, passade mig perfekt för då slapp jag göra det när jag kom hem och fick mer tid till pluggandet, vilket behövs! Imorgon ska jag sitta hela kvällen för då e gubben borta och kommer inte hem förrän sent, man får passa på. Kommer ju få sitta hela torsdagen också men jag börjar jobba 16 då så vill verkligen bli klar med allt. 

På tal om skolan, jag har så många underbart snälla klasskamrater! Fick två fina komplimanger idag av J och N <3 Blir så himla glad! Det är dessa händelser som får mig att orka köra på och håller min motivation på topp! Vad skulle jag göra utan er?!

Fasta idag då, det har gått lite extra bra idag tycker jag, inte varit alls hungrig. Men jag fryser som jag vet inte vad! Salen vi satt i idag var svinkall som vanligt den med och det gjorde ju inte saken bättre. Tog mig en kopp te för att få upp värmen.



Jag är ju inte mycket för te men jag tror att jag sakta men säkert börjar lära mig, denna var helt okej faktiskt. N tog en annan sort av denna balance sorten och den luktade så himla gott så får nog testa den nästa gång!

Nu ikväll blev det lite sugar snaps och en allevo bar, snabbt, enkelt och gott =)



Jag är inte mycket för att laga mat de dagarna jag fastar utan gör det enkelt. Imorgon ska vi äta sushi å skolan, igen! Hahaha, man kan aldrig få för mycket sushi! =) Kvällens middag kommer bli chilli corn carne, det e inte helt fel det heller! =) 

Nä, vad säger ni? Dags för sängen? Jupp, så får det bli!

Sussa gott <3 Puss och gos!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar