Jag.

Jag.

söndag 26 januari 2014

En explosion av kalorier

Helgens svullande är över för denna gången. Hur många kcal som jag fick i mig igår vet jag inte ens om jag vill tänka på men det var nog långt över 4000.....nej jag skojar inte! Har haft en sådan halsbränna i natt! Hahaha! Så om jag inte går ner nått denna veckan så vet jag helt klart varför! Om jag ångrar det? Äh, varför ska man ångra det? Jag kan ju ändå inte ändra på det! Det var gött så länge det varade =)

Idag har jag hållit nere points antalet till minimum, har även varit ute och springit/gått. Kändes för övrigt mycket bättre idag men jag har bestämt mig för att Thelly inte får följa med mig ut när jag springer mer, hon sinkar mig och stannar på helt fel ställen. Nä! När jag väl är ute så vill jag köra på! Så hon får nöja sig med helt vanliga promenader.

Dagen har jag spenderat i soffan, bara slapp, inget plugg...jag borde plugga men inte idag.

Nu blir det att sätta på en film, gubben kommer strax hem efter att ha fixat bilen.

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar