Jag.

Jag.

torsdag 15 januari 2015

Tenta ångest, men nu är det klart!

Nu mina vänner är jag faktiskt lite seg.
Vilken dag! Först en tenta som jag var så himla nervös över! Heregud vad nervös jag var! Men nu är den gjort och det kändes och gick HUNDRA gånger bättre än jag trodde! Så himla glad! Men nu tar det ca 3 veckor innan vi får svar på om jag är godkänd eller ej.....hoppas på G! =)

Vi var klara vid 10.30, tiden gick fort när vi satt där iaf. Efter så åkte jag och Gabriella in till stan och åt sushi, tyckte helt klart att vi förtjänade det efter den här dagen! Har ni som fastar tänkt på att man blir jädrit mätt efter att ha ätit lunch, även om lunchen är nätt?!

Vi passade även på att titta lite på stan. Fyndade en halsduk/tub för 30 kr som kostat 199 kr egentligen! Sen köpte jag ett par Adidas byxor också.



Tyckte verkligen om dem. 225 kr, det var halva priset på Stadium. Kanske lite lite korta men hoppas på att de fixar till sig när jag tappar lite på låren. 

Väl hemma fixade jag lasagnen som vi skulle ha till middag i kväll. Han sitta i soffan och ta en fika innan det var dags att resa på sig igen för att möta upp dottern på gymmet. Idag blev det 5 km på löpbandet. Förbättrade tiden med ca 2,40 min mot förra gången så jag är jätte nöjd!!



Nu mina vänner är jag trött, jätte trött. Så nu ska jag faktiskt mumsa i mig en semla med barnen, fira att jag nu är klar med T4 och på måndag blir jag en T5a och då är det bara ett år kvar på utbildningen!! Woop woop!

Sov så gott sen !! Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar