Jag.

Jag.

lördag 17 januari 2015

Man lär sig aldrig, eller hur?!

Hejsan!

Jag var med sonen och handlade förut. Vi bestämde oss i bilen att vi skulle fika. Han kunde inte bestämma sig för vad han ville ha, det var semla och wienerbröd som han valde mellan. Då kom jag på den briljanta iden att vi köper den lilla semlan (för nu kan man ju köpa små eller en normalstora i två pack) och ett wienerbröd. Bra! Jätte bra! Tror ni min lilla mage klarade av detta? Nä! Herregud när ska man lära sig att man inte klarar av samma mängder av fet mat längre?! Alltså det är ju jätte bra, miss förstå mig rätt! Men just nu mår jag lite så där.... och vi som skulle mysa på pizza sen (hemmagjord inte köpt)....och jag köpte ostbågar....skulle ju mumsa på massa gott idag....hahaha sicka problem man har va?! 



Är det någon mer än mig där ute som fastar, kör 5:2 eller 18:6 och upplever samma sak? 

Idag blir det ingen träning eller längre promenad, idag blir det bara slappa. Man behöver det med! Imorgon blir det dock gymmet igen. Då ska jag köra trappmaskinen 20 min, rodd 20 min och något mer, får se imorgon vad jag bygger på med. 
V 5 skulle våran PT grupp starta upp! Ska bli roligt att få ett bra styrketräningsprogram. Kanske kan bli ett bra sätt att forma kroppen lite mer.

På tal om något annat.....igår va jag på en dejt!! Första riktiga dejten på väldigt länge! Vi bowlade och tog en fika. Det var roligt och mysigt och kändes bra. Men jag vet inte än vad det är. Blir nog att vi träffas igen så får vi helt enkelt se vart det tar vägen. =) Jag har ju en dröm om att få resa mycket och jag vet inte riktigt om han förstod vikten i det hela. Men vi får se helt enkelt. 
Snacka om att jag var nervös innan! Herregud! Hahaha! Det är inte lätt att vara singel och bege sig ut i dejting världen igen! Fy tusan! Skulle helst bara vilja att min prins kom och knackade på dörren och sa här är jag! Nu lever vi lyckliga i alla våra dagar..... drömma kan man ju alltid få göra eller hur? 
Nä men ärligt, blir det inget med J så lägger jag nog ner mina sidor på dejting sidorna och bara låter allt vara. Fokusera på träningen istället, ja och barnen och skolan så klart men det gör jag ju redan. Men absolut mer fokus på träningen.

Ha nu en riktigt mysig kväll och helg!
Hej på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar