Jag.

Jag.

söndag 18 januari 2015

Rykande heta planer för morgondagen!



Här har ni min plan för morgondagen =) Baka tekakor! Ska bli massa mums! =)
Har givetvis en del skolsaker att göra också men ska nog hinna med detta med! Har varit så himla sugen på att baka de senaste så känner att nu får det allt bli av! Funderar lite på att gå loss och baka lite kakor också men, ja ni vet ju hur det är att ha kakor så nära i frysen. De är lite för nära! =P Hahaha! 
Har massa nya bakböcker hemma som jag så himla gärna skulle vilja baka ur men samtidigt vill jag inte ha massa sånt hemma, ska ju försöka hålla mig i från det. I alla fall på vardagarna. Får kanske bli ett helg nöje! Bella vill att jag ska göra mina biskvier. Men jag har hittat ett recept som jag vill testa, dajm biskvier. Låter inte det hur gott som helst?! Dreglar! =)

Nä nu får jag sluta prata mat. Klockan är över 22 och jag började ju fastan för 2 timmar sedan. 
Blev en sen middag idag för jag och Bella och Gabriel va på gymmet en sväng. Blev inte så lång tid som jag hade tänkt för Bella va hemma lite sent men det var bättre än inget och vi hade riktigt roligt! Världens bästa ungar de där två! Så himla mysiga! 

Nu ska jag titta klart på ett avsnitt av Tredje skiftet sen blir det ut med Thelly en sväng innan det är dags att gå och lägga sig igen. Helgerna går som vanligt för snabbt. Längtar till sommaren, ska bli riktigt skönt att få vila upp sig då.....fem månader kvar ;-) 

Sov så gott mina vänner! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar