Jag.

Jag.

tisdag 6 januari 2015

Så mycket gottigt!

Så det blev! Idag var jag hemma hos en klasskamrat och plugga, blev bjuden på både mat och fika!
Till lunch bjöd hon på en super god lasagne som hon hade gjort själv, mums kan jag säga! Och om inte det var nog så hade hon köpt varsin semla till och och jag fick en god kaffe latte också! Sicken lyx!



Nä vi pluggat klart var det dags att åka hem och hämta dottern för att vi skulle gå till gymmet och fixa våra kort, väl på pendeln hem kommer jag ju på att det för faan är en röd dag! Jävla skit! Detta betyder ju att det inte är någon bemanning på det gymmet vilket i sin tur betyder vi kan inte köpa några kort! Fan!
Börjar snart fundera på om det är meningen att vi inte ska ha de där jädra korten....ska ner i morgon i alla fall och göra ett nytt försök....men då har väl erbjudandet tagit slut....men min otur...mutter....

Nu när det inte blev något gym och jag ändå hade båda barnen hemma fick jag istället med dem bort till XXL och Stadium outlet mm. Jag har ett presentkort på 300 kr på XXL så tänkte ju passa på att använda det. Vi går först in på outletten för Bella behöver ju nya skor om vi ska börja träna men när vi kommer ut så stänger de precis XXL =/ skit, igen....ja ja inte hela världen men så typiskt!

Så istället för gymmet åker vi dit och efter åker vi in på mcdonalds och äter. Hahaha! Så dagens motion var att lyfta pommesen och hamburgaren till munnen =P
Ja som ni ser blev dagen fylld med skitmat MEN jag har skött min fasta! =) Något bra!
Det funkar faktiskt väldigt bra med den periodiska fastan! I like it! Det tar verkligen bort sötsuget att göra på detta viset! Grymt bra! Har ni ett stort problem med ert sötsug testa detta får ni se om det funkar lika bra för er! Fasta alltså från kl 20.00 till 12.00 dagen efter. Inte äta något bara dricka kalorifria drycker, en skvätt mjölk i kaffet går dock bra!

Jag äter lunch kl 12, mellanmål kl 15 och middag vid ca 18. Jag är sällan hungrig vid 20 men brukar iaf ta något litet strax innan klockan slår 20 för att fastan inte ska bli för lång. En banan eller ett äpple och lite nötter har det blivit, det har räckt med det.Men idag glömde jag faktiskt av det, men idag fick ju ju i mig en del kalorier så det gör faktiskt inget.
I morgon blir det lax under crème fraiche täcke och till det blir det broccoli. Ska bli massa mums! Vad jag ska ha till lunch vet jag inte riktigt än....har inte så mycket hemma. Måste trolla fram  något bra!

Nä mina vänner, nu säger jag god natt och det gör Thelly och Mimmi också!



Sov så gott! Puss från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar