Jag.

Jag.

onsdag 7 januari 2015

Lite stolt faktiskt!

Tadaaa!!



Nu jädrar se ni är gymkortet köpt! Vi körde 15 min på crosstrainern sen så joggade jag i 15 min, trodde faktiskt inte jag skulle klara av att springa med tanke på att jag inte gjort det på väldigt länge men det gick ju bra! Jag tog det lugnt men tänkte att det är ju bättre jag tar det lugnt i början och sedan ökar på efter hand. Sist men inte minst satte vi oss på rodden, när jag började trodde jag inte att jag skulle klara ens 5 min men vi satt 10 min sen gick vi upp och stretcha lite. Jag är verkligen stel som en pinne och lika vig som en stock. Fy tusan alltså! 
Jag satte upp oss på yoga nästa vecka. Måste verkligen få ordning på kroppen och lea upp den. Vet att det kommer gå skit och det kommer göra ont men jag tror det kommer göra mig gott i långa loppet. 

Annars har fastan gått bra, som vanligt =)
Kl 12 köpte jag en liten sallad på skolan, sallad, tomat och gurka och lite av deras egna potatissallad och en brödbit till det. Var väl kanske inte det bästa alternativet men det var billigt och gott. Vid 15 tog jag en proteinbar, den på 98 kcal, och en banan. Unnade mig faktiskt en Alovera dryck också, den sockerfria, mums! Till middag åt vi lax under crème fraiche täcke, massa broccoli och jag tog två små potatisar till det också. 
Nu vid 19.45 var jag inte ett dugg hungrig men med tanken på att jag tränat och inte ätit så bra lunch kände jag att jag var tvungen att äta något mer så det fick bli lite hemmagjord musli och vaniljyoghurt och ett äpple.
 
Nu är jag lite trött faktiskt, ska bli så otroligt skönt att få gå och lägga sig snart! Imorgon är det skola igen. Hoppas hoppas de föreläsningarna är bättre än de som varit tidigare denna veckan.....

Sov så gott mina vänner! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar