Jag.

Jag.

söndag 25 januari 2015

Jag har så jävla ont!

Jag har så ont!!!
Detta är den sjukaste träningsvärken jag någonsin haft! Mina armar! Jag har inte fått sova speciellt mycket i natt! Fått ligga på rygg hela natten för att det inte gått att ligga på någon av armarna. Fy fan!
Det som är bra är ju att jag vet att jag gjorde ett bra jobb på gymmet sist....eller så är det bara så att jag har jävligt svaga armar! =P Hahaha! Nä vi kör på det första! ;-)

Ska ner till gymmet sen. Hade tänkt att köra styra idag igen men NEJ! Det får bli kondition. Jag tänkte först rodd men det vete fan om armarna kommer att gå med på. Kanske bara bli en timma på gåbandet. Gå i backe och kanske springa någon km om benen vill vara med. 

På torsdag är det dags för PT lektionerna att dra igång. Vill få in en styrketräningsdag innan dess så får väl bli på tisdag. Fick rådet igår att köra en dag i veckan överkroppen och en dag i veckan benen. Tydligen så räcker det att träna varje muskelgrupp en dag i veckan. Magen kunde man dock göra två dagar i veckan. Behöver få en bättre bålmuskulatur så det va ju bra! Så på tisdag blir det nog benen om inte armarna har återhämtat sig då. Hahaha!

Igår var vi nere på stan en sväng. Hittade inget till mig, tittade i och för sig inte så noga men jag köpte ett par nya skor till Kevin och dottern fyndade några saker i alla fall. Resten av dagen spenderades i soffan med massa film och fika och godis! Hahaha! En frosseri dag blev det. Nu är magen så där svullen igen. Men idag är det tillbaka till rutinerna igen. Fastar fram till 12. 

Ska jobba idag också. Vet inte riktigt varför jag tog den tiden med tanke på att jag börjar min VFU i morgon men det är som sagt va bra med extra pengar! Börjar 8.30 i morgon så blir en liten mjukstart. Men sen ska jag nog jobba 8-16 måndag till fredag. Ska göra ca 35 timmar i veckan så tänkte köra på så jag blir ledig sista torsdagen och fredagen så jag kan börja på hemtentorna då. Kommer vara en hel del att skriva sen. Men jag hoppas det ska gå bra.

Hoppas ni får en skön söndag! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar