Jag.

Jag.

måndag 19 januari 2015

Nybakat och gott!

Hur ska man stoppa sig själv från att äta upp alla tekakor man precis bakat? Herregud så gott det är med nybakat bröd! Ljummet så att smöret smälter! Mmmmums!



Det enda som är tråkigt med hembakat bröd är att det är super gott samma dag men sen så blir det lätt torrt. Ska frysa in allt sen, plocka upp precis när det ska ätas. 
Blev godkänt av alla barnen också! =) 
 
Idag blev det inget gymmande, blev en 30 min promenad bara. Va på möte med Kevin sen passade jag på att kolla hos frisören och de hade tid så han fick klippa av sig sin pälsmössa. Efter det var det ju dags att åka hem och börja med brödbaket och vips så var kl 19! Tiden går så sjukt fort i bland! Man hinner ju inte med! 
I morgon är det skola och på kvällen var det vist möte med Bella. Info om valbara kurser inför sista terminen. Får se vad klockan hinner bli när jag kommer hem från skolan om jag hinner träna innan. 
Ångrar inte att vi köpte ett kort! Tycker verkligen att det är jätte roligt. =) Ska bli väldigt kul att komma igång med PT lektionerna. Vill ha ett riktigt bra styrkeprogram att följa. 

Är det någon som har ett förslag på någon bra blogg att följa som jag kan bli lite peppa av inom detta med styrketräningen?

Nu ska jag ta och titta på lite mer av Tredje Skiftet. Måste dela med mig av en bild på en av huvudkaraktärerna, töser sätt på er haklappen för här kommer lite ögongodis!
 

Han heter Jason Wiles. Inte världens snällaste karaktär men man vet ändå att han har ett hjärta av guld. Har ni inte sett denna serien så tycker jag helt klart ni ska göra det! Den har lite av varje =) Serien gick från 1999-2005 och handlar om poliser, brandmän och ambulansförare i New York City. Vänner, kärlek och arbetskamrater och familjer. Den är mysig och den är spännande, jag tycker att den har allt. Man skrattar och man gråter om vart annat. Och den har en hel del ögongodis ;-)

Nog tjatat om det! Ha en skön kväll! Puss!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar