Jag.

Jag.

torsdag 1 januari 2015

2015






Gott nytt år på er!!
Hade ni en bra kväll igår? Jag hade en mycket trevlig kväll. Var hemma hos ett par kompisar och fira. Vi var 12 st vuxna och 3 barn. Huset fullt! Jag var nykter som vanligt, ska  jobba om några timmar så ville absolut inte vara trött på jobbet. 

Dagen innan jobbet kommer spenderas i soffan. Ska titta på serier och mumsa på gottigt! Först tänkte jag att idag ska jag börja med att hitta tillbaka till ett lite sundare liv, du vet mindre godis och mer grönsaker. Men NÄ! Idag ska jag njuta av att det är ett nytt år. Och detta året ska INTE börja med att ändra om för att göra mig mindre för detta året ska bli det året som jag ska tycka om mig själv oavsett om jag väger 85 eller 99kg.
Jag kan ju inte säga att jag ska tycka om mig som jag är men ändå börja på en gång med att ändra på mig. Det går inte ihop.
Så idag ska jag inte tänka så mycket. Idag ska jag slappna av, bara va.
Imorgon ska jag börja få in lite sundare vanor igen, på mitt sätt!

Ska se om jag kan hinna med att göra muslin idag, så jag har en god och nyttig frukost att se fram emot i morgon. Vanilj yoghurt och kvarg är redan köpta.

Min frukost kommer se ur så här:
100 gram kvarg + 100 gram vanilj yoghurt och 30 gram av muslin (börjar med 30 gram, är som sagt va lite osäker på vad en portion ska vara?)
Och givetvis en stor kopp kaffe!

Ha nu en riktigt skön start på 2015 och hoppas detta blir ett helt otroligt år för dig/er!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar