Jag.

Jag.

fredag 23 januari 2015

Man får passa på när tillfälle erbjuds!

God morgon!!

Ni vet vissa dagar så inser man bara vad man har och hur mycket det betyder för en och hur mycket man uppskattar det man har. 
Igår kväll och idag hade jag sådana stunder. =)
Jag har två fantastiska ungar. Som kämpar så hårt och är helt underbara. 
Jag har två underbara djur som passar så perfekt in i familjen. 



Mina tre töser! K är inte jätte förtjust i att vara med på bild men jag fick några fina på oss här om veckan. 


Man får passa på när tillfälle erbjuds!

På söndag ska jag jobba extra och på måndag börjar min VFU i Trollhättan på Barn- och Ungdomsmottagningen. Ska bli otroligt spännande!
Fredagskväll och hela lördagen ska spenderas med kidzen. Jag har ju kört min periodiska fasta nu i snart två veckor (eller är det mer?!) non stop men tänkte pausa den lite. Fastar fram till 12 idag sen hoppar jag på fastan igen från och med då jag lägger mig på lördags kväll (kommer ju dock bli senare än 20 så det blir en halv fasta mot söndag). Söndag är iaf allt tillbaka som vanligt igen och fastan kommer fortlöpa. Jag trivs verkligen så himla bra med fastan! Ni vet den känslan man kan få av att vara svullen i magen och uppblåst. Det får jag inte längre! Jätte skönt! Magen är mycket plattare nu och jag mår riktigt bra! 
Jag har märkt att jag är lite lite hungrigare nu sedan jag började träna på gymmet. Men det är ju inte så konstigt. Jag ska bli bättre på att ta en protein shake vid 15 kaffet för att försäkra mig om att jag får i mig tillräckligt med proteiner.  

Denna helgen kommer bli fylld av gottigt. Jag ska baka biskvier om en stund. En beställning från dottern. =) Sen funderar jag på om vi ska ta oss ner och gå på bio hela högen och då blir det ju något gottigt till bion. Och som om inte det vore nog så kommer vi även mumsa på en pizza i kväll! En riktigt en! Dottern och pojkvännen delar på en och jag och sonen på en. Det räcker med en halv, ingen av oss orkar äta en hel ändå! Vi ska även hinna med att träna i helgen jag och dottern. I dag blir det en tur till gymmet och sen blir det även en sväng dit på söndag innan jag börjar jobba. Får se om det blir styrka idag eller kondition. Beror lite på hur mycket folk det är där.

Vad ska ni hitta på under helgen? Något roligt inplanerat? 
Hoppas ni får det riktigt bra vad som än händer! =)

Pöss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar