Jag.

Jag.

lördag 10 januari 2015

Dra på trissor!

Filmen igår va riktigt bra!! Gillade ni de tidigare två Taken filmerna så är trean ett måste!
Vi hade en riktigt mysig kväll jag och dottern, först gick vi på stan en sväng, jag köpte 4 par trosor för 120 kr och hittade även två bhs för 179 kr tillsammans! Bra kap och precis vad jag behövde! Efter det så gick vi till 4a gott och köpte massa godis, sen blev det Burger King för lite mat.

Tanken var ju att jag skulle mösa mig ner till gymmet efter men tror ni det blev av? Nä.....naturligtvis inte.
Men idag gick jag i alla fall ner! Minst tre dagar i veckan ska jag ta mig ner till gymmet.
Idag blev det jogging som stod på schemat. 5 km var planen. Jag har inte sprungit 5 km på många många månader så hade mina tvivel på att jag skulle klara det men det gick ju hur bra som helst!


Vist det gick ju inte alls fort men jag sprang hela vägen och jag ökade på tempot hela tiden. Nu har jag ju i alla fall en tid som jag ska slå! Tittade på mina gamla tider och ligger runt 32-33 minuter för 5 km. Tror ni jag kan ta mig ner under 30 minuter innan sommaren? Alltså jag menar på löpbandet på gymmet. Ska försöka kämpa mig ner i tid och upp i tempo.
Kommer nog ta tid för jag kommer nog bara springa 1 gång i veckan. 1 dag i veckan blir det Yoga och den tredje dagen blir det ju styrka....om nu bara den där PT gruppen drar igång snart. 

I morgon blir det en tur ner till gymmet igen. Då blir det nog en blandning av allt igen. Lite löpband (gå i backe), crosstrainer och rodd. Känns riktigt gött att vara på G igen!

Jag måste verkligen komma igång med tenta plugget också, som jag skulle gjort idag men naturligtvis blev det inte så för jag är världens sämsta student.... så jävla omotiverad! URK!

Nä nu ska jag sluta gnälla. Jag fick en trevlig överraskning idag! Men den får ni veta mer om nästa helg! ;-) 

Sussa gott sen! Puss

Ps, om det är någon som har ett bra recept på en svin god paj så får ni väldigt gärna skriva den till mig! Allt är av intresse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar