Jag.

Jag.

fredag 23 januari 2015

Det kommer kännas imorgon!!!

Blev en riktigt bra tid på gymmet! Dottern och G var med så vi körde styrketräning tillsammans. Var jätte kul!



ca 45 min höll vi på. Först blev det 45 min på trappmaskinen. Efter körde vi lite utfall och stretcha lite. Allt som allt strax över en timma körde vi. Detta lär kännas massor i morgon. Känner redan nu av det!! Rätt gött faktiskt! =)

Jag måste visa er denna bilden på mina små töser! De låg och mös ihop här förut i soffan så var bara tvungen att plocka fram kameran!
 


Titta så söta de är ihop!!! Mina små hjärtan! Underbart att de hittade varandra så bra!

Jag sitter här i soffan och väntar på att kidzen ska komma hem med pizza. Riktigt skönt att ha någon mer i familjen som har körkort! =) Hahaha! Speciellt när man är lat som mig!
Jag såg en bild på facebook som jag bara va tvungen att dela vidare! Speciellt nu i alla denna diet hets som är!



Jag får nog hålla med. Tar hellre idag en pizza! =)
Har redan hunnit med en biskvi till fikat också. De blev så där. Jag insåg efter att jag hade marsipan hemma och inte mandelmassa så det sjönk i hop och blev inte alls lika tjocka och bra som det brukar bli. Men så klart blev det ändå goda. De fick en liten ton av kola smak i sig, tror kanske jag hade i för lite kakao i smeten. Det slår mig nu att jag dubblade smeten men vete tusan om jag glömde dubbla kakaon, jag tror det! Tog nig bara två msk och inte fyra! Det förklara saken! Ja det blev i alla fall godkända av barnen för Kevin försökte få ta en till! =) Sa att han fick ta en senare efter middagen istället. Kan hända att jag gör det samma!
 
Jag tror vi ska titta på John Wick ikväll. Tycker den verkar riktigt bra och jag tycker verkligen om Keanu Reeves!!
 Här har ni  trailern!
 
 
Vad tror ni? Kan det vara en vinnare?

Jag försöker få med Kevin på Jönssonligans nya film men han är tveksam....trökmånsen! Tror det kan vara bra! ...eller så är det en riktig flopp....vill i alla fall se den men frågan är om man ska se den på bio eller hemma?
 
 
Ska se i morgon vad det stora säger! Någonting måste vi ju hitta på i alla fall!
Jag är sjukt sugen på att gå och äta på Super Rullband igen, men det är ju inget jag kan ta med Kevin på för han äter ju inget sådant. Han är så kräsen! Men jag vet ju att det har att göra med hans ADHD, de barnen kan vara väldigt känsliga för smaker och textur på maten som de äter. Vill absolut inte tvinga honom att äta något som han mår illa av! 

Men nu blir det strax en av hans favorit rätter, PIZZA! Woop woop!!

Puss på er alla och tack för att ni finns där ute!!


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar