Jag.

Jag.

onsdag 21 januari 2015

Övergångsställe?!

God kväll i stugan

Hoppas ni haft en bra dag! Jag har slappat alldeles för mycket. Så mycket som jag borde göra men ärligt så är jag för lat! Japp så är det. Men i morgon är en ny dag får vi se om jag tar tag i allt då! ;-)

Idag har jag ätit alldeles för mycket vilket jag fått betala för nu, magen bråkar lite. Jävla choklad jävel. Synden straffar sig själv!
Kände nu att det kliade lite i benen så det fick bli en liten promenad nu på kvällen, så himla skönt!



När jag och Thelly är halvvägs över vägen så tvärnitar plötsligt en bil. En yngre kille vevar ner rutan och sticker ur huvudet och skriker surt: Ser det ut som en övergångsställe här?! Varav jag pekar på de två skyltarna på varsin sida av vägen som tydligt visar att ja...det är det ju.
Killen vevar då upp rutan och försvinner fort där i från.
Hahaha!! Humor! Lilla pojken. 
Ibland känner man sig väldigt gammal.....dagens ungdom! ;-) 

Vad har vi gjort mer. Absolut ingenting. 


Har haft en sådan där lugn dag. Både jag och djuren. Praktiken börjar igen nästa vecka så kanske är skönt att få ta det lite lugnt också.

Det var någonting som jag ville ta upp, men nu när jag sitter här kommer jag inte alls ihåg det.....kommer säkert komma på det så fort jag avslutar inlägget! Hahaha!

Ha en skön kväll!! Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar