Jag.

Jag.

tisdag 27 januari 2015

Lite nervös är det allt!

God kväll!

Smått trött tjej här kan jag säga. Dag två avklarad på praktiken. Är på Barn- och ungdomsmottagningen på Näl. Trivs så himla bra! Vilken go personal de jobbade där! Super nöjd med min placering!

Direkt när jag kom hem vankade jag och B och G ner till gymmet för veckans första styrketräningspass. Det gick ju kanon bra! Vi är ju för duktiga! =)



Sist vi körde hade jag ont i armarna i två dagar. Får vi se hur det känns efter detta! Hoppas dock på att det inte kommer bli lika illa denna gången. Tog inte ut mig helt denna gången för vi ska ju på våran första PT lektion på torsdag, lite nervös är det allt! 

Efter skulle jag och dottern köpa med oss kina mat hem men vi insåg när vi stod där att de bara hade thai mat och det är inget som dottern är jätte förtjust i så det fick bli en tur in på Ica också köpte vi en grillad kyckling och lite potatissallad och en barkis blev det också. Så det mumsade vi på när vi kom hem. 
Så nu sitter jag här nyduschad, mätt och smått trött och bara väntar på att få gå och lägga mig. Får väl försöka bita ihop till kl 21.30 i alla fall. Men jag hade gärna gått och lagt mig reda nu! 

Hoppas ni alla haft en riktigt bra dag!
Sussa gott när det nu blir!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar