Jag.

Jag.

fredag 29 augusti 2014

Mycket planerat!

God morgon på er!

Igår gjorde jag ännu en före och efter bild för att påminna mig om hur långt jag kommit. Och det är en bit!



Jag får väl ta det som en extra bonus att jag verkar gå tillbaka i tiden istället för framåt för om jag får säga det själv, och det får jag för jag håller på att arbeta på det där med att säga snälla saker till mig själv, att jag ser väldans mycket yngre ut idag än vad jag gjorde då! =) Som sagt var, en extra bonus!

Idag bär det iväg till Skövde för att gå en liten runda på matfestivalen. Det blev dock inte riktigt som jag hade tänkt från början. Tanken var att avsluta det hela ute på en festkväll men nu blir det nog bara en liten vända ner för att äta lite sen åka hem. Blir mysigt det med! =)
Men innan dess blir det en fika med mor och M. Kommer bli fullrulle hela dagen!

Igår kväll fick jag med mig dottern upp när jag joggade, hon vill börja löpträna! Ska bli roligt om hon kommer igång, få lite sällskap! 



Hade på mig mina nya skor, måste verkligen säga att jag älskar New Balance (tack alla ni som tipsade om dem!!) bästa märket på skor jag någonsin haft!!! Rekommenderas starkt!! Kan även rekomendera CDON för de brukar ha bra rea på sina skor, samt en del rabatter som gör dem ännu billigare!

Veckan har varit bra, har haft en del godissug men fick min "förklaring" idag....haha. Men jag har iaf gått ner 0,3 kg. Bättre än inget, eller hur?! Men jag tycker allt att kläderna sitter bra igen....eller bättre! =) Jag är nöjd! Får se hur det kommer gå med mat och motion under mina 7 veckor på Näl. Jag kommer inte ha så mycket press på mig själv under de veckorna har jag bestämt. Kommer bli en del barer och annan enkel mat. Kvarg och sånt snabbt. Blir nog bra ändå! 
 
Nä nu ska jag ta tag i helgen! Mycket planerat!
Ha en underbar helg! Puss
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar