Jag.

Jag.

fredag 8 augusti 2014

Ingen vanlig dag för det är Kevins födelsedag!!!

Nu börjar det närma sig! Två dagar kvar till dagen D och då jag ska testa något nytt!
Men idag blir det fira hela dagen lång för idag för min minsta 14 år! Helt sjukt vad tiden går fort!
Vi ska åka ner till stan vid 12 tiden och då ska vi börja med födelsedags lunchen, så klart valde han Mc Donalds. Jag tror dock jag smyger över till Burger King ;-) Efter lunch ska vi gå på stan och planen är att han ska shoppa upp sina födelsedagspengar som han har fått! Tror de kommer bli lite spel. Efter det ska vi möta upp Cissi och Kilian på Bergakungens bion och där ska vi titta på nya Teenage mutant ninja turtles. Innan dess blir det så klart inhandling av bio godis!

Här har ni trailern till den.


Verkar ju faktiskt bra! =) Vi ska se den i 3D.
Efter bio blir det hem och avsluta dagen med pizza. Det är ju faktiskt fredag! Eller ja, Kevin får sin pizza vi andra ska äta Garam Masala! Blev så sjukt sugen på de här om dagen så det får det allt bli! Mumsigt värre! Lär säkert bli godisrester till kvällens soffhäng. Hahaha! Som sagt var, börjar inte förrän på söndag!

Ha en underbar helg! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar