Jag.

Jag.

måndag 11 augusti 2014

På sekunden!

Då var även denna dagen snart till ända. Känns nästan hemskt vad tiden går fort nu för tiden....Denna sommaren har gått för fort, känner mig inte alls redo för hösten.

Har blandade känslor inför hösten. Ska bli sjukt skönt att få sin egen lägenhet, jag TOK längtar efter den!! Vill ha den NU! Sen har vi min praktik på Näl som innebär en del pendling och dumma arbetstider, det i sig är ingen fara för min del men kombinerar man det med att Kevin ska börja 7an och jag räknar med en tuff höst för hans del så är det ingen bra kombination! Känner redan nu att ångesten över att jag inte kommer kunna finnas där för honom finns och blir starkare hela tiden. Bara att vänta och hoppas på det bästa antar jag, men vissa dagar är tyngre än andra.

Idag har jag gjort min vanliga promenad i backen samt även varit ute och sprungit nu i kväll. Vart en skön runda faktiskt. Glömde dock ändra i appen från promenad till joggingrunda....



Så en liten rolig grej, jag gick 2.05 km på 19:39 min och jag sprang 3.05 km på 19:39 min, exakt på sekunden samma tid! Hahaha! 

Maten blev bra men ändrad från vad jag hade tänkt. Jag var ju på bio i kväll, SJUKT BRA film förresten!! Älskade den! Ska köpas på bluray så fort den kommer ut! Vi kom till bion 18.15 för att köpa biljetter till 19.15 bion men det blev att vi han med 18.15 bion istället! Tur att det är så jädra mycket reklam innan filmerna (ibland iaf) så vi han precis komma in. Det som ändrade saker va ju att vi nu inte han gå och köpa bio godis, som tur va hade jag med mig en protein bar i väskan så det blev lite göttigt till. Men det blev alltså inget godis som jag hade planerat in. Så när jag kom hem fick det bli några varma mackor för de kalorierna jag hade kvar, riktigt gott efter joggingturen!

Så här blev dagens mat. Sammanlagt 1714 kcal och jag har tränat bort ca 410 kalorier. En bra dag!


Nu har jag ju bara kört detta i två dagar men jag tycker ändå att det känns bra. Nästan enklare än att köra vikt väktarna. Så går tankarna nu får vi se om någon vecka. =)

Nu blir det strax sängen. Förstår egentligen inte hur jag orkar med dagarna med tanke på hur lite jag sover på nätterna....kan inte somna och bara vrider och vänder mig. Mycket i huvudet antar jag....

Sov så gott! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar