Jag.

Jag.

fredag 15 augusti 2014

á la Mickan.

Startade i söndags på som jag nämnt innan på 95 kg och i dag fredag (som ni vet sen innan så är fredagar min vägdag) vägde jag in på 92,3 kg! Så minus 2,7 kg på 5 dagar! Behöver jag berätta att jag är nöjd? =)
Och då har jag ju inte tränat så mycket denna veckan.
Det känns riktigt bra och jag ska fortsätta kämpa på.
Det som var konstigt var att de inte blev någon ändring i antalet kalorier jag ska äta på en dag. Lite skumt tycker jag. Får kolla upp det där.

Pratade även med Kevins "egna" lärare idag, och nu känns det som en STOR sten har lättats från i alla fall hans skolgång. Jag tror/hoppas det kommer bli riktigt för honom...hoppas, hoppas! Hon har fixat så himla mycket för honom, är henne evigt tacksam!! Måste komma på något riktigt bra och stort att ge henne i jul! <3

Nu ska jag strax köra Kevin ner till "centrum" för han ska klippa sig. =) Sen ska jag snöra på mig löpskorna och ta en joggingtur och efter det blir det väl till att jobba antar jag. Ska se hur det känns i benen efter löpturen om jag orkar cykla till jobbet. Ja vi får väl se om det fortfarande regnar också, inte kul att springa på jobbet blöt.

Hoppas ni alla får en riktigt bra dag!
Jag ska försöka ha en! Ska även börja idag med min nya "operation tänka possessivt á la Mickan" Har varit mycket negativa tankar i mitt huvud och mycket tunga tankar men ska försöka vända det där. Jag ska jobba på det!

Puss på er

3 kommentarer:

  1. du är bara så bra o dygtig kram mamma

    SvaraRadera
  2. När jag körde viktklubb så ändrade man aldrig antalet kcal, undrar om det inte bara är vv som jobbar så ;). Lycka till :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha!!! Jag gick in på ett forum och där stod det som du säger, att man får en kcal mängd som ska ta en ända in i mål! Så man ska inte ändra. Jädrar så bra!

      Radera