Jag.

Jag.

fredag 22 augusti 2014

Helg Buffé!

God morgon på er!

Har haft två dagar med jobb så dagarna har flugit fort fram!
Slänger in maten för onsdagen på engång.


På Netto hade de Findus matlådor för 12 kr st så jag köpte mig några lådor. Det låg på 430 eller 470 kalorier per låda. Det vart ju helt okej för en middag. Bra att ha i frysen om de blir kris någon gång. Eller när man ska till jobbet. 

Gårdagens mat såg ut så här:


Samma låda igen men den vart god. Igår hade jag godis djävulen på besök så vart hur sugen som helst. Det blev lite mycket bröd underdagen men jag höll mig iaf borta från godiset! Heja mig!
Jag fick en skiva nybakat bröd på jobbet igår! Har längtat efter den skivan sen i onsdags! Hahaha! De bakar så himla gott bröd där! 

Jag vägde mig nu på morgonen, 91,4 kg stod vågen på. Minus 0,9 kg sen förra fredagen. 
Fick detta meddelandet

"Ta det lite lugnare

Du har minskat i vikt lite snabbare än vad vi egentligen rekommenderar. Tänk på att du mår bäst av att gå ner i lagom takt."

Vet inte vad jag ska göra för jag tycker jag äter massor och här om dagen åt jag ju Ben & Jerry's och i helgen åt jag godis. Nu i helgen blir det ju extra också. Idag ska vi mysa med god mat och det kommer bli godis. Imorgon ska jag ut med töserna vi ska testa ett nytt ställe i stan. Eller det är nytt för mig! 

En kompis sa att de var bra så hoppas det! Vi ska äta helg buffen.
Helg Buffé
Ät hur mycket ni vill! Allt från varmrätter, sushi, nigiri, sashimi till dumplings, sallader och desserter. Välj mellan alla rätter från vårt Super Rullband! Endast 148 kr!

Lät inte det hur bra som helst?! =D Nom Nom!

Så jag skiter i det där meddelandet och även viktminskningen och kör på som jag gör med bra mat och träning och unnar mig det jag vill när jag vill. Det måste väl ändå vara det vinnande konceptet?

Idag är jag som sagt var ledig så jag ska köra Bella till skolan om en stund sen skka jag ta mig upp till Fontin och springa och efter det ska jag gå svettig på maxi och handla! Hahaha! Och vet ni vad?! Jag bryr mig inte det minsta! Folk får tycka vad det vill!

Funderar även på om jag ska baka idag. Känner mig baksugen! =) Då är stora frågan vad ska jag baka? Funderade lite på pecannötpaj eller cupcakes. Får fiffilura på det där!

Nä nu får jag väl ta tag i dagen!
Hoppas ni får en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar