Jag.

Jag.

onsdag 20 augusti 2014

2 till 3 extra timmar på dagen märks!

Nu på morgonen när jag kollade på SMHI appen så stod det inget regn i Bohus idag.....oj så fel de har...så ofta! Hahaha!
Jag hoppas det ska lugna ner sig så att jag kan cykla till jobbet sen!

Gårdagens matsedel såg ut så här:



Jag landade på hela 2131 kalorier och jag motionerade bort 452 av dem. Vi avslutade dagen med en film och blev så vansinnigt sugen på glass så det fick det bli! Ben & Jerry's, jädrar vad gött det är men visste ni att en hel förpackning innehåller ända upp till 1200 kalorier?!?! Det är ju helt jävla sjukt! Och en sådan satte man ju i sig själv! Ja det skulle jag ju kunna göra nu med men igår "nöjde" jag mig med halva =P Tycker det är lite sjukt att en glass kan innehålla så mycket. 

Till middag blev det hemma gjorda köttbullar och till efterrätt blev det en Jello-O som jag köpte i New York. Den var både sockerfri och fett fri. Och riktigt god! Fan att jag inte köpte fler!!! Så typiskt!

Jag märker nu att man fått två till tre timmar extra på dagen, jag äter ju frukosten tidigare nu och det märks! Vid 11 så är jag vrålhungrig! Undra hur det ska bli sen när man börjar praktiken?! Då kommer jag äta ännu tidigare! Kommer få gå upp 04.40 på morgonen för att hinna med tåget som går 05.11 för att hinna med att vara på jobbet innan 06.45 som jag kommer börja. Blir trött bara av att skriva det! Inga sena kvällar för mig inte! Hoppas man kommer orka springa och gå när man kommer hem.....Det får bli som det blir under de månaderna.

Igår han jag med att både springa och gå!



Det blev lite blött men va gör väl det! Först sprang jag och sedan gick jag hem och hämtade Thelly så fick hon följa med mig på backpromenaden. Kan inte påstå att jag springer så fort men jag gör det i alla fall och det är det viktigaste!

Idag blir det som jag sa innan en cykeltur till och från jobbet och sen har jag ju även promenaden i backen upp så jag tror inte jag kommer gå ut något extra idag. Göttar nog ner mig i soffan istället. 

På tal om något annat, vad tycker ni om min nya bild längst upp på bloggen? Bättre eller sämre än den andra?

Hoppas ni får en bra dag! Nu måste jag fixa lunchen är vrål hungrig nu!!!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar