Jag.

Jag.

lördag 23 augusti 2014

Riktigt stort!

God morgon.

Ledig lördag och mysiga planer för kvällen! Kan det bli bättre?! Nu får man bara hoppas man får ha sitt goda humör kvar under hela dagen.....

Tänkte hinna med en långpromenad nu på förmiddagen, bara hoppas vädret vill hålla upp så man slipper se ut som en dränkt råtta när man kommer hem! =)

Nu på morgonen hände något underligt, jag råkade se mig själv i spegeln när jag kom upp. Hade röda trosor och svart linne på mig. Och fick en tanke av att hon där såg ju faktiskt rätt snygg ut. Första gången på många år som jag kände att så här skulle jag faktiskt kunna ställa mig framför en kille och inte skämmas! Kanske skulle till och med kunna känna mig lite sexig. Alltså tror inte ni förstår hur stort det där är för mig!!
Så min lördag började riktigt bra med en positiv tanke om mig själv! Woop woop!

Idag ska jag ta mig bort till XXL och spana lite på skor, jag behöver ett par skor till. Så jag kan slänga de där andra utslitna jag har.Skulle vilja ha lite nya mysbyxor också. Får se vad priserna ligger på.

Matsedel får ni ingen, inte för igår och inte för idag för jag har bara ätit skit. Hamburgare och chips och godis =) Och muffins! Jag bakade muffins igår, de blev okej. Idag ska jag ge mig på en hallonpaj =)
Så det är inte mycket nyttigheter denna helgen. Men på söndag är det tillbaka till programmet igen så då får ni min matsedel.

Hoppas ni alla får en toppen lördag! Jag ska iaf ha det! Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar