Jag.

Jag.

torsdag 14 augusti 2014

En sanbbis.

Idag blir det ett kortis inlägg. Dagens mat såg ut så här i alla fall



När jag kom hem från jobbet så åt jag tre st rostade mackor faktiskt! Med Philadelphia ost på! Och nej jag gick inte över mina kcal utan de fanns gott om dem kvar! =) Nom Nom. Jag var så hungrig så jag glömde ta bild på dem så fick låna en rostad macka bild från nätet ^^ Så kan de gå! =)
Jag testade också den nya aleo vera sockerfri drickan och jädrar vad go den var!! Kan jag verkligen rekommendera! 10 kcal för hela flaskan =) Lite dyr kanske men något som man kan unna sig med ibland.

Imorgon ska jag försöka hinna med en joggingtur. Börjar jobba 16.30 och jag har bara Kevins klippning inplanerad kl 11 så det bör väl inte vara några problem! Är bara väldigt trött just nu. Ja ja det löser sig!

Pöss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar