Jag.

Jag.

söndag 24 augusti 2014

Oj vilket ställe!

Sicket jädra ställe de där Super rullband va!! Sjukt bra mat och hur mycket mat som helst var det!!!! Inte nog med att man hade rullbandet att äta ifrån, där åkte det sushi runt, massa olika sorter, och efterrätter och frukt och lite annat smått och gott. Man hade även en lista man kunde beställa från, de varma rätterna. Man fick beställa hur mycket som helst av allt! Va bara att äta och se glad ut! Men lämnade lappen till de som jobbade där och efter några minuter kom de en annan med massa små brickor med det man hade beställt.

 Ris och olika såser stod vid ett annat bord som man kunde ta ifrån. Servicen var grym! De sprang runt hela tiden och tog tallrikarna som snabbt växte =) Och vatten karaffen byttes ut så fort man hade tagit ett glas av den! 148 kr kostar buffen, värt var enda krona!! Jag tyckte det var väldigt billigt för det man fick!! Drickorna fick man köpa till, en dricka kostade 20 kr vilket också känns som ett bra pris! Efterrätterna var också grymt goda! På ett sådant ställe brukar ju maten vara bra men efterrätterna kanske inte riktigt lika bra...men där! Herre gud!! NOM NOM! Vi åt alla tre som aldrig förr!! Hahaha! Massor av ALLT!

Så mina vänner! DIT ska jag tillbaka snart igen! =) Men idag är det tillbaka till att räkna kalorier. Startade dagen med det vanliga, en kopp kaffe och två smörgåsar med Philadelphiaost choklad. Tror det blir en enkel lunch idag som en portion mannagrynsgröt, snabbt fort och lätt.
Sen vid 16 är det dags för veckans sista jobbkväll. Nästa vecka är ju min sista vecka av sommarlovet. Ska ta det lite lugnt med jobb den veckan tror jag och försöka spendera lite tid med kidzen, om de hinner med mig det vill säga. Och ta många promenader med Thelly!



Hoppas ni får en lugn och skön söndag! Jag ska spendera mycket tid i soffan men ska nog ta mig ut på en promenad och även en joggingtur! Måste ta hand om mina backar!! =)

Sist men inte minst vill jag avsluta dagens inlägg med att gratulera en underbar vän på sin födelsedag! Grattis Cajsa på 35 år dagen! Önskar så att jag kunde vara där idag och fira dig!!! Kram!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar