Jag.

Jag.

onsdag 13 augusti 2014

Kloning nästa!

God morgon höll jag på att säga....jo jag är trött =P
God kväll på er.
Idag har jag jobbat så är lite trött i kolan. Igår var vi på ullared en sväng. Handlade lite inför kommande lägenhet. Kunde dock inte köpa så himla mycket eftersom jag inte vet vad det är för färger i den än. Men köpte lite basgrejer i alla fall. Maten gick kanon bra trotts trippen. Så här såg gårdagen ut.



Sammanlagt blev det ca 1745 kcal. 

Idag blev det ännu en tripp, fast bara till Ikea. Jag och dottern åt lunch där så jag får även idag säga ca på kalorierna efter som det är så himla svårt att veta exakt vad som är i såserna.
Här har ni dagens mat.



Känns som om jag har ätit hur mycket som helst idag! =) Till köttfärsen hade jag 150 gram pasta och 100 gram morötter. 

Lite motion blev det idag med.



Cyklade till och från jobbet så det blev ju några kalorier brända idag också! Jag ska jobba tre dagar till och imorgon börjar jag 13.45 och slutar 21.15. Vet faktiskt inte om jag kommer hinna göra något imorgon men jag struntar i det. Jag ska inte ha något måste över mig utan hinner jag inte så hinner jag inte, punkt slut! De lär bli en promenad men vi får se om det blir någon joggingtur eller om det får bli på fredag istället. Jag kommer få ta bilen till jobbet imorgon för dottern ska med till Nödinge.

Fick ändra om lite i min matsedel som jag gjort i ordning nu när jag ska jobba så mycket. Har fått in en hel del dagar nu i augusti. Känns bra eftersom jag inte kommer kunna jobba så mycket under min praktik sen....fast vist får man lite ångest för att jag inte är hemma med de små nu under deras sista dagar på sommarlovet. Det e fan inte lätt att vara mamma, det är ännu mindre lätt att vara ensamstående mamma....önska ibland att jag kunde klona mig.

Nä gott folk, jag får väl försöka lägga mig och sova...har ju inte funkat så bra den senaste veckan men någon gång måste det ju vända....

Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar