Jag.

Jag.

torsdag 5 december 2013

Tomtemor på besök!

Blev ju en vinst till för ett tag sedan, en ny mössa =) Var inne i stan igår och handlade så passade på att hämta ut den, hade en hel hög att välja på men denna blev det i alla fall! Jag gillar den =)


Jag måste ha världens bästa klasskamrater! Dessa fick jag idag av J! Hur snällt Var inte det av henne! Hon har gjort i ordning små påsar med tester på olika protein pulver som hon hade hemma! Blev super glad!!

 
Och om inte det vore nog så berättade hon för mig att mina älskade questbars finns att köpa i KUNGÄLV!!! Fattar ni?! Helt sjukt! Och här har jag hållit på och leta för fullt efter dem på nätet och även funderat på att beställa hem dem från USA också finns det bara några kilometer bort! Jag är så lycklig!
Så är ni nyfikna på denna underbara sak så ta er till Kungälvs kosttillskott och köp lite smaker! Ni som är från Kungälv ser säkert från bilderna vart det ligger.

 
De hade verkligen nästan alla smaker men det var två som skulle komma in om någon vecka eller två, så då blir det en tur dit igen. Jag köpte dessa smaker idag i alla fall:

 
Nog om questbars nu!
Idag är det fasta och idag har jag varit hungrig, i alla fall nu på kvällen. Men men sånt är livet. Imorgon är det ju dags att väga sig igen så inget fusk här inte! Är nyfiken och nervös över hur det har gått. Vill så himla gärna nå mitt mål imorgon. Men idag var det ju ett riktigt jävla skit väder så jag försökte ta mig min vanliga promenad på skolan men det gick inte! Jag och L höll på att blåsa bort, så vi kom bara till ”centrum”. Och nu är det ju inte bättre så idag fick bli en vilodag, en ofrivillig vilodag. Men jag tar igen det i helgen hoppas jag!

Nu ska jag strax hämta lilleman från scouterna! Ha en bra kväll! Puss
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar