Jag.

Jag.

lördag 21 december 2013

Hela dagen tydligen.



Lördag, hela dagen tydligen. Ska åka och handla med I innan hon åker till Stenstorp och firar jul med pojkvännen och hans familj. Kommer bli en ganska tom och ensam jul. Men lika bra att vänja sig vid ensamheten, barnen börjar bli stora nu så det är ju så här det kommer se ut! Jag förstår verkligen dem som skaffar sig en sladdis. Jag har ju inte riktigt den möjligheten så jag får sikta på resor istället. Nått roligt måste man väll ändå ha att se fram emot?

Får be om ursäkt till alla om tonen på bloggen inte är den muntraste just nu men jag är lite nere för tillfället, det är lite mycket i livet just nu eller mer exakt alldeles för lite egentligen…. Jag hoppas att det kanske kan vända med det nya året, någon gång måste det ju ändå vända, eller hur? I alla fall, förlåt till er nära och kära för att jag inte hör av mig så mycket men orken finns inte riktigt där just nu.

Nu ska jag ta och byta om så jag är klar att åka så fort I e redo. Sedan blir det den vanliga promenaden, får se om vi blåser bort jag och hunden =) Det ser rätt mörkt och dystert ut ute. Svårt att tro att det är bara tre dagar kvar till julafton! Börjar ni bli klara med allt julstök? Jag har lite saker kvar att handla men sedan är jag nog klar. 

Ha en skön lördag <3 Återkommer kanske senare med något muntrare ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar