Jag.

Jag.

lördag 21 december 2013

Beslut, massor av beslut!



Oki, nu har jag nog bestämt mig, det blir nog en Iphone 5s! Nu är det bara två andra frågor som måste besvaras, vilken färg och vilken operatör?!

I början sa jag att jag måste ha den guldiga MEN nu när jag sett den live så vet jag inte om jag är så kär i den som jag trodde. Vad tycker ni? Vilken färg är snyggast?



Jag lutar mer och mer åt den svart/gråa.

Jag har två abonnemang att välja på, det är Tele 2 eller Comviq, fast jag antar att det är samma sak de där två. Det skulle i alla fall kosta ca 395 kr i månaden, då är det 195 kr för abonnemanget och 200 kr i månaden för mobilen i 24 månader. Känns dyrt med så mycket i månaden men egentligen är det ju billigt om man jämför med ett vanligt abonnemang…..abonnemanget i sig är ju verkligen jätte billigt.

Hur klara man sig på 1 gb i månaden? Blir det för lite? Har för mig att jag inte gör av med så himla mycket. Jag kollar mest IG och facebook och använder RunKeeper, lyssnar på musik, så använder ju inte surfen till max direkt. Det var nämligen ett abonnemang som hade 1 GB surf och den andra hade 3 GB surf. Hm...

Sen blev jag också påmind om att jag inte berättat hur det gick med vikten förra veckan och det gick fin fint! 



Riktigt nöjd måste jag säga! =) Men nu gott folk kommer inte ni eller jag se ett minus på vågen på några veckor för nu ska jag njuta av julen! Pöss på er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar