Jag.

Jag.

tisdag 3 december 2013

Lite tröttare än alla andra?

Trött som fan! Helt slut faktiskt. Men imorgon blir det plugg hemmifrån och inget jobb så då ska jag passa på att vila upp mig, ska bli riktigt skönt!

Tog som vanligt min promenad på lunchen idag och poff så fick jag ett mail efter, jag har lyckat att gå 3 mil 2 dagar snabbare än planerat! Bra va?!?! Så bra!!


Känns riktigt bra att vara igång med det där måste jag säga! Och det går bra med plankan också, är uppe på 1,5min! Helt sjukt! Trodde jag aldrig när jag började =) Hehe. Squatsen går också kanon, är inne på min nionde dag. Heja mig!! =)

Jag vet att jag tjatar om mina questbars hela tiden men de är verkligen så himla goda! Ni måste bara testa dem!


Vet ni om det finns någonstans i Göteborg som man kan köpa dem på? Gymgrossisten ska ha dem men jag vet inte om de har en butik i Göteborg, vet att det har en i Örebro men det hjälper ju inte mig =P

Tänkte dela med mig av ett recept, jag gjorde dessa till lunch här om dagen. Skink- och ägg muffins!

 
Det var ju hur enkelt som helst att göra och riktigt goda! Man lägger skinka, valfritt hur många som ni lägger i för jag blev det sex stycken, i en muffins plåt. Jag hade tunna skivor skinka och ska ni göra de på det skulle jag nog rekommendera att ni har två skivor i samma form för att det ska ge lite mer smak. Sen tar ni och vispar upp ägg, jag hade två, och valfria kryddor. Jag använde salt och gräslök. Jag hade även i lite tomat i små tärningar. Man kan ju ha i vilka grönsaker som helst i detta, bara att välja och vraka! Jag var lite rädd för att krydda första gången jag gjorde dem men nästa gång ska jag krydda på lite mer! Det var riktigt gott i alla fall och super enkelt och få points! Mina landade på bara 5 points! =) Ett tipps när ni är hungriga men bara vill lägga lite få points på maten.

Nä nu ska jag faktiskt ta mig lite vanilj light glass och banan! Hoppas ni har en bra kväll! Syns imorgon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar