Jag.

Jag.

onsdag 11 december 2013

Mörkt dygnet runt.

Det tråkigaste med vintern måste ändå vara att det är så mörkt hela tiden, det är mörkt på morgonen när man går och det är lika mörkt eller mörkare när man kommer hem på kvällen! Inte undra på att man är så himla trött hela tiden!



Igår blev det ett biobesök med töserna, det hade studenterbjudande på The Hunger Games! Det är inte ofta man kan gå på en nyare biofilm för 180kr för alla tre! Sjukt billigt! Ska du gå på en nyare film får du ju lätt betala 120 kr st nu mera! Så vi var bara tvugna =) D och K gick på hockey istället. Alla nöjda och glada helt enkelt!

Blev en snabb tur på stan innan vi begav oss till bion, det har pyntat upp det fint nu. Och på torget stod de en julig kör och sjön, de var rikigt duktiga!


Jag är så sjukt trött idag, fy tusan. Men ingen vila här inte, vi ska åka och till jysk en sväng sedan. Töserna ska få var sin större säng i julklapp. Måste reka läget lite. Men efter det blir det nog soffan.

Jag har i alla fall hunnit med både promenad, squats och plankan så det är check på det.
Just nu sitter jag bara och drömmer om kvällens middag, en questbar. Fastar idag som ni förstår. Blir tre fastande dagar denna veckan då jag över åt i helgen. Don't do the crime if you ain't got the time.....bara att bita i de sura äpplet.

Nä nu tackar jag för mig. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar