Jag.

Jag.

fredag 27 december 2013

Jodå, det går nog ner det med!

Okej, jag erkänner. Denna julen har inte blivit som jag hade tänkt mig. Inte det minsta faktiskt. Både på gott och ont. Den blev mycket mysigare än jag hade trott vilket är bra. Jag har ätit mycket mer, väldigt mycket mer än jag hade planerat att jag skulle göra, vilket är mindre bra. Planen var ju att stå still över jul och det mina vänner har jag nog inte gjort. Jag undviker vågen någon vecka till faktiskt. Tror jag inte kommer ställa mig på vågen förrän fredagen den 10 januari. Då har jag hunnit köra över en vecka fullt ut.

Vist jag skulle lika gärna kunna ställa mig på vågen nu men till vilken nytta? Jag skulle bara få ångest och bli besviken för att jag gått upp och inte kunna njuta av den sista tiden av detta året med allt vad det nu innebär. Nä, det räcker med att jag vet om att jag gått upp och att jag VET att jag tar tag i det hela igen den 2e januari. Så fuck it! Julen blev inte mat och godis mässigt som jag planerat men den blev i alla fall mycket mysigare och det är inte fy skam det!

Jag har sett på instagram att massa har fått en Polar klocka, det skulle jag också vilja ha! Kul att se kcal man förbrukar lite mer exakt än på runkeepern. Kanske blir man lite mer peppad? Man kan tävla mot sig själv. Har verkligen inte råd med en just nu men......man kanske skulle skita i det och köpa en i alla fall? Ni där ute som har sådana klockor, är det bra eller blir det bara liggandes?

Jag har bestämt mig för att det nog blir en Iphone sen igen, men jag väntar tills mitt abonnemang går ut, får bli en vår present istället. Är väl bra att ha något att se fram emot =)

Var på stan en sväng idag med P och C. Jag kan säga att vi var inte ensamma!! Sjukt mycket folk! P hittade massa snygga grejer! Jag hittade inte något speciellt, men ska väl ta mig in senare igen när det värsta har lagt sig. Men jag måste nog erkänna, jag gillar Ullared mer. Men det var så himla mysigt att ströga omkring med dem, man får passa på när alla kan! =) Var bara J som fattades, hon jobbade tyvärr. Börjar bli svårt nu att hitta tider som funkar för alla. Blir väll lätt så när folk jobbar och pluggar och har barn.
 När vi skulle luncha kom gubben och K och I in och gjorde oss sällskap, vi mumsade på Pizza Hut, är så fruktansvärt mätt så det blir ingen middag här idag utan vi nöjer oss med en macka sen! Och jo...det är ju fredag så det blir nog chips sen till filmen =P 

Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar