Jag.

Jag.

måndag 30 december 2013

Ny smak!

Trött, jätte trött faktiskt. Har varit en sådär dag faktiskt. Fick jobbat idag i alla fall 13.45-21.15. Det gick bra som vanligt. Har en fastande dag idag, så nu när jag kom hem från jobbet mumsade jag i mig en questbar. Testade en ny smak som jag fick i julklapp, den var super god!



Har ni inte testat questbars än så måste ni verkligen göra det! Just nu finns det dock inte så många att köpa, det är slut i butiker och online. Jag hoppas verkligen att leveranserna kommer igång igen nu efter jul och nyår. Det går åt fort och jag har massa mer smaker som jag vill testa. 

Imorgon är det nyårsafton, jag hoppas verkligen att nästa år blir bra, känner att jag verkligen behöver ett år som bara flyter på. Ett år av total lycka, ja tack! 

På tal om något helt annat, WOW. Vad jag har haft ett sug efter det spelet, helt sjukt att man kan vara så sugen på att spela ett spel. Att man kan sakna ett spel? Konstigt! Men de små gubbarna blev verkligen som en del av familjen. Saknar dem faktiskt. <3 Får väl ta upp det intresset senare när barnen flyttat hemifrån =)

Nä nu har jag nog svamlat klart för idag, är trött och jag måste göra mina 100 squats innan jag går och lägger mig. Har för övrigt träningsvärk sedan jag gjorde dem i lördags! Men det e en go känsla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar