Jag.

Jag.

söndag 1 december 2013

Rygg problem redan?!

Hejsan!
Tänkte gjort ett längre blogg inlägg nu när jag kom hem från jobbet men jag orkade inte så får bli en kortis från mobilen istället!

Känns inget kul alls att känna av ryggen så mycket som jag gör redan nu efter den här korta perioden inom vården....hur ska det här gå? =( Nu blir det ju inte samma sen när jag är SSK, vilket är en jävla tur! Men jag får nog fundera på om jag ska leta efter ett extra jobb i någon butik också. Jag behöver pengarna men jag vill inte förstöra ryggen!
Får pussla ihop ett till CV.

Ni vet de där questbars jag pratat om så mycket,  jag bara älskar dem men nu har jag stött på en som jag faktiskt inte tyckte var värt pengarna. Peanutbutter cup. Nä den kommer jag inte köpa igen, den var jätte torr!

Nä gott folk, nu somnar jag snart! Hörs mer imorgon!  Sov så gott ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar