Jag.

Jag.

fredag 13 december 2013

Socker dimman here I come!

Midda!

Fredag, fy fan va gött! Är riktigt seg idag känner jag. I dag är det ju stora vägdagen, och ner hade jag gått även denna veckan! -0,3 kg! Är riktigt nöjd faktiskt, med tanke på förra helgen och förra veckans stora viktras.



Jag vet inte riktigt hur det kommer gå den kommande veckan, jag kommer inte hinna vara ute och gå så mycket nu för jag har praktik mån, tis och onsdag och på tisdag blir det ju bio! Då ska vi se på Hobbit 2!!! Wiiiii! =) Och ärligt, då kommer jag inte fasta! Och jag kommer inte heller hinna med en promenad mellan jobbet och bion =( Får se resten av veckan hur jag löser promenaderna, fan vad jag önskar mig ett löpband!! Det hade varit så himla underbart att ha ett! Jag ska fan köpa ett, i alla fall inom två år! Ska försöka spara.... så får gubben säga vad han vill om att ha ett löpband i vardagsrummet! Det är ju i alla fall för ett gott syfte jag vill ha de! Eller hur?!
 
Jag har ett sjukt res sug just nu, jag skulle så gärna vilja ha något att se fram emot nästa år. Nått roligt. Ja ni vet ju hur det är, ibland vill man bara ha något kul som komma ska. Önska och hoppas ska man ju. 
Jag har tyvärr inte fått jobba så himla mycket denna månaden.....så tråkigt! Jag har i alla fall fått in juldagen och det ger ju bra pengar, jag ska även jobba dagen innan nyårsafton. Inga extra pengar där tror jag men ändå, pengar. Jag har även sökt lite extra jobb på ica i Nödinge och citty gross. Det var en webb ansökan så det lär väll dröja innan den behandlas och nu över jul har det säkert folk så det räcker men efter jul kanske man kan få in en fot någonstans! =) Hoppas det i alla fall.

Och nu något surt, ni vet jag sa att jag skulle få testa stödstrumpor från vårdväskan, det visade sig att den rabatt koden jag fick av dem inte funkade! Och de svara inte när jag mailar dem så de lurade till sig lite gratis reklam och sedan fick jag inget för det, riktigt dåligt! Så handla INTE där!! Jävla svin!

Nu gott folk ska jag börja min fredagskväll om mys, jag har i och för sig redan tjuvstartat med lite göttigt att äta idag =) Hahaha, är det fredag så är det! In i socker dimman! Puss och hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar