Jag.

Jag.

måndag 9 december 2013

Från gammal till ung?


Halloj i stugan!

Här är det julstämning må ni tro, töserna håller på att klä julgranen =) Kommer bli så fint så!

Själv sitter jag i soffan och funderar på vad jag ska äta, jag har 100 kcal kvar så nått får det allt bli. Har i alla fall ätit en ny questbar, strawberry cheesecake blev det, den var okej men inte en av mina favoriter.


Men man ska verkligen värma på dem för att de ska bli riktigt goda.

Var givetvis ute på min dagliga promenad idag, men det är verkligen med livet i risk! Helvete vad halt det är!! Man går ju som en jävla pingvin och inte fan går det fort inte! Plötsligt får man lite självförtroende också ökar man tempot och då jävlar kommer det massa blankis och man är sekunder ifrån att sitta på rumpan!

 
 
Imorgon är det jag som åker och köper mig ett par broddar att trä på träningsskorna! Jag skiter i om jag blir hundra år gammal pga detta men jag måste ju för fan kunna gå! För inte fan är det någon som kommit hit med ett löpband än heller! =P Hahahaha!

Jag gjorde denna bilden i helgen: 

   

Blev lite nostalgisk, det har verkligen hänt en hel del =) Frågade på IG om de tyckte jag såg äldre ut nu eller då och de var alla överens om att jag såg yngre ut nu än på den första bilden! Nice =) Hahaha! Bara att tacka och ta emot!

Jag håller ju fortfarande på med min plankan och squats utmaning. Plankan har gått i stöpen dock, kör bara 1 min åt gången, jag pallar inte mer. Men jag gör den i alla fall! Squats går bra! Den kör jag på om jag ska, och nu börjar det kännas i benen må ni tro! Men det går bra! Vete fan om jag ser någon skillnad men det kanske kommer om några månader. Jag har blivit lite hårdare på magen så kanske kanske börjar det komma lite lite magmuskler där under =) Hehehe, hoppas kan man ju alltid göra!

Nä nu ska jag ta något att äta! Pööööööss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar