Jag.

Jag.

måndag 23 december 2013

Julmys!



God morgon.

Vaknade förut av K, han har en tendens att hoppa ur sängen på morgonen och sedan ut och tänder alla lampor i hela huset in på toa och gör sin sak och sedan smälla igen locket och sedan tillbaka till sitt rum och som ni förstår är jag redan vaken efter första hoppet ur sängen. Suck. Men när jag vaknat låg jag och lyssnade på blåsten och smattret från regnet på rutan, det är bra mysigt det där ljudet! I alla fall när man ligger i sin varma säng =) Det är så himla mörkt ute nu, hela dagen. Man blir riktigt seg av det. 

Igår ringde de in mig på jobbet så fick jobba 13.45-21.15. Söndag = bra pengar= tackar! =) Hehehe. Det var en dag på jobbet med fullrulle från start, eller mer exakt innan start för fick börja några minuter tidigare. Dagen gick i alla fall fort och det är ju bra. Nu blir det två dagars ledighet sen ska jag jobba den 25e igen, åter igen goa pengar då det är en stor helg!

Idag blir det Kungälv en sväng, Lindex måste jag in på för jag har en presentkort på 50% rabatt på en valfri vara som går ut imorgon. Tänkte kolla om jag hitta en klänning att ha på nyårsafton. =) Jag hittade en klänning på Kapphal för ett tag sedan, som jag bara älskade, kände mig riktigt fin i den, nästan lite snygg faktiskt….men den var lite tight och nästan lite sexig i modellen så tänkte den kommer jag ju aldrig kunna ha men, jag gillade den verkligen. Den kunde jag ju kanske kunnat ha på nyår. Och nu hade den ju suttit ännu bättre än den gjorde då. Jaja. Ska se om jag hittar något kul på Lindex. Sen vill jag in på Kungälvs kosttillskott ( Gå in och gilla deras sida på facebook https://www.facebook.com/KungalvsKosttillskott?fref=ts ) för att köpa några mer Questbars, har bara två kvar nu! Tvivlar dock på att de har så många smaker kvar just nu. Men hoppas på att de har något i alla fall! Sen ska gubben in på systemet så klart för att köpa sig lite julöl och efter det ska vi in på Maxi, tror ni att vi kommer vara själva där? JOOOOOO då! Vist kommer vi vara heeeeelt ensama! ^^ Men men julmaten måste handlas. I kväll ska vi fixa janson och skinkan. =) Och i eftermiddag ska vi götta oss med dessa! =) Och massor mer så klart!


Dagens stora fråga är ju VAD ska man göra ikväll, titta på Pluras Jul eller Bingolotto? Hm…Finns det några andra alternativ också tro? Får väl helgardera oss med en film också kanske. 

Hoppas ni alla får en riktigt skön dag före doppare dagen, det verkar faktiskt som om jag kommer få en riktigt bra jul trotts allt! =D UNDERBART!!! Och nästa år ser lovande ut den med! Kommer bli en tung och tuff vår i skolan men jag kommer nog ha något att se fram emot! Wohoo! =)

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar