Jag.

Jag.

fredag 8 maj 2015

Super Rullband igen!

Fredags kram till er alla!!

Ledig fredag startade med en tur till BUM där Kevin skulle ta ett blodprov. Stackaren är svår stucken men på andra försöket och ett djupt grävande så var det klart. Ont gjorde det tyvärr men nu är det gjort. 
Han fick åter igen följa med hem. Kort dag i skolan ändå så det var ingen ide att utsätta honom för det. 

Nu ligger jag och tittar lite på Outlander. Riktigt bra den serien, en riktig tjej serie. =)


Ikväll blir det en tur in till stan med dottern och hennes två bästa kompisar. Vi ska ta med dem till Super Rullband. =) Det har velat gå dit länge så tänkte att nu får det vara dags!
Kevin äter ju inte den maten så han får vara hemma och götta sig med Mc Donalds. Tror inte han är ledsen för det! Hahaha!

Idag blir det alltså ingen tur till gymmet. Det spara vi tills i morgon. Jag fick ingen träningsvärk i rumpan, där emot i bak på låren, där hittade jag muskler som jag tydligen inte använt på ett tag! =) En go värk! 
I morgon blir det armar. Ska försöka få till en promenad nu på eftermiddagen innan vi åker in till stan. Men det är ju så jädra blåsigt och kallt ute! Vete tusan vad jag ska ha på mig för jacka sen i kväll!! Jag hoppas vi får varmt och skönt snart igen. Jag HOPPAS verkligen att denna sommaren blir underbart vacker och varm!

Ni vet ju vid detta laget att jag älskar att testa nya saker som kommer ut på marknaden. Idag såg jag dessa!
Loka Likes Candu!! Skallar, Persika och Rosa Svampar!



De måste ju jag testa, dock inte den första. Det godiset gillar jag dock inte. Men de andra måste ju jag helt klart prova! Har någon av er hunnit med att testa dem än? Goda?

Vad ska ni hitta på för kul i helgen? Hoppas ni får en alldeles fantastisk sådan!

Puss!

Ps, vad tycker ni om nya designen på bloggen? Bra/dålig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar