Jag.

Jag.

onsdag 6 maj 2015

Över 20 000!!!

Över 20 000 besäkare har jag haft på bloggen nu såga jag precis!!
Hur är detta möjligt? Sicken ära det är för mig att ni vill läsa om lilla mig och mitt liv. Jag tackar allra ödmjukast för detta!!
Har ni funderingar över något eller vill läsa mer om något så är det bara att hojta till!

Idag bliv jag och G klara med våran uppsats. Vi skickade in det till vår handledare och väntar nu ivrigt på det saker som vi ska rätta till för att sedan helt och fullt ut vara FÄRDIG! Känns underbart! I och med detta kommer vi kunna ha lite ledigt innan vi ska gå upp och försvara våra men också opponera på någon annans. Känns riktigt bra detta.

Efter skolan var det bara att snabba sig hem för att byta om för gymmet. Barnen fick välja idag på om vi skulle ta benen och mage eller överkropp och armar. De kommer kännas i rumpan i morgon tror jag. Kändes okej, det är den där ryggen alltså. I morgon ska jag ta mig till VC för att be dem om en remiss för att antingen en magnetröntgen eller en skiktröntgen. Har skrivit till en kompis som är röntgensjuksköterska för att se vad han har att  säga om det. 
Det kanske inte kan göra något åt skiten men jag kanske kan få reda på vad jag kan träna och vad jag inte får göra. Men också kanske vad jag kommer klara av att jobba med sen. Det är ju bara strax över ett halvår kvar nu innan jag ska ut i verkligheten och skaffa mig ett jobb. Det är nog det som oroar mig mest. Men det löser sig säkert! 

Nu ska jag titta på Poldark, en serie som jag blev rekommenderad om en klasskamrat. Får vi se om den är något att ha!


Hoppas ni haft en riktigt bra dag!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar