Jag.

Jag.

måndag 18 maj 2015

Nyservad och redo för sommaren!

Börjar bli riktigt bortskämd med dessa lediga dagar jag haft de sista, fem hela dagar! 
Synd bara att vädret inte riktigt varit med, det har varit uppehåll idag men det blåser ju fortfarande. Nu är det snart juni och det är fortfarande väldigt kallt ute.
Hur ska man tolka det? Att den riktiga värmen kommer så fort juni månad är här eller kommer det vara så här hela sommaren?? Hu hemska tanke!!
Nä jag har bestämt mig för att få en helt underbar sommar! Punkt slut!

Idag fick jag följa med S till XXL så nu är min cykel nyservad och redo för sommaren!! 
Ska bli så mysigt! Får se hur länge det tar för rumpan att bli van denna gången! Hahaha!
Kommer i alla fall bli en aktiv sommar. 

Idag vart det gymmet med Bella. Vi körde överkroppen. Gick kanon bra! Känner allt att musklerna finns där under gäddhänget! Lite kula har jag allt! =) Skulle behöva köra magmusklerna lite mer. Så ska väl plussa på med lite situps och rygg lyft, heter det så? Ja ni fattar. Jag måste få till en bra bålmuskulatur. Vi kör en eller två maskiner på gymmet för magen. Men behöver mer tror jag. Får damma av den där jädra pilatesbollen.....

I morgon blir det en tur till högskolan för att fixa, troligtvis, det absolut sista på våran uppsats! Känns riktigt gött! Kommer bli jätte bra! 

Nä nu får det allt bli sängen strax. Måste bara gå ut med Thelly först. 

Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar